fbpx
bloggers and brands

The agency for agencies

Misschien denk je: ‘Wat raar, een marketing bureau dat andere bureaus ondersteunt!’ Daarop zeggen wij: ‘Is het raar of een briljante oplossing?’ Als jouw bureau net zo innovatief als wij, dan zie jij gelijk de voordelen!

Zo kun je ons inzetten als je last hebt van personeelstekort. Maar ook als een freelancer niet in je budget past of wanneer je go to zzp’ers niet beschikbaar zijn. Wij kunnen jouw specialismen aanvullen met die van ons.

Zo hoef je nooit meer nee zeggen tegen een potentiële klant of een grote opdracht, omdat je de expertise niet in huis hebt. Je bureau opschalen lukt met behulp van onze onbeperkte marketing support wél!

Discover our team!

the agency for agencies
frankwatching

Low risk, high reward

Bij Bloggers and Brands weten we maar al te goed dat een bureau opschalen een echte uitdaging is. Met name als je de juiste collega’s (nog) niet in huis hebt. Alles valt en staat met je dream team.

Wij hadden zelf ook graag een groter team gehad toen we net begonnen met groeien. We kwamen handjes en expertise tekort. Herkenbaar? Maak je geen zorgen, onze onbeperkte marketing support lost dat voor jou op.

Ons team is jouw geheime wapen achter de schermen. Vraagt een klant om een persbericht, terwijl je dat eigenlijk niet aanbiedt? Geen probleem, wij gaan nu schrijven! Een video editen? Geregeld! Instagram captions? Yes!

En dit alles zonder vrees voor de factuur. Want de investering is elke maand hetzelfde, waardoor je bureau laten groeien makkelijker is. Onze onbeperkte marketing support is dé oplossing die we zelf zochten, maar niet vonden.

Tot we besloten om ‘the agency for agencies’ te worden. Want ons motto is: ‘Als je beter kan, moet je beter doen!’ Daarom helpen we ook jouw bureau met opschalen met onze flexibele marketing support. Ben je er klaar voor?

It’s as good as it sounds!

Bloggers and Brands is geen:

  • One size fits all oplossing.
  • Fan van uren bijhouden.
  • Partij die urenlang vergadert of meetings bijwoont en daar de uren aan opmaakt.
  • Bureau dat op basis van pitches, RFP's en offertes samenwerkingen aangaat.
  • Voorstander van het A-team laten presenteren en het B-team laten werken. Wij hebben enkel een A-team.

We zijn wel:

  • In te zetten op basis van een flexibel abonnement. Dat jou de ruimte geeft om zelf te bepalen hoelang je support nodig hebt.
  • Gericht op onbeperkt marketing taken afronden op werkdagen tussen 09.00 en 17.00, voor een vaste investering per maand.
  • Megagoed in taken snel afronden. We kunnen eerste concepten binnen twee à drie werkdagen aanleveren.
  • Gewend aan remote werken en echte digital nomads.
  • De perfecte vervanging voor die ene collega die tijdelijk afwezig is.
  • De beste sidekick voor je marketing manager, die het nu te druk heeft om echt te knallen door ad hoc taken.
  • Een sterke partner voor je bureau of agency. Voor als je die grote opdracht wil aannemen, maar niet de juiste of genoeg collega's hebt die de taken aankunnen.

Jij bent onze klant

En wij zijn jouw geheime wapen. De klanten van je bureau blijven van jou en je bepaalt zelf hoe je hen begeleidt tijdens jullie samenwerking. Hierdoor hoef je niets aan je eigen workflow te veranderen en houd je klanten blij.

Achter de schermen kun je via je eigen planbord dagelijks met ons in contact blijven. Vraag marketing taken aan en check de vooruitgang. Krijg een seintje als er een deliverable klaarstaat, zodat je die bij jouw klant kunt aanleveren.

Wil je even sparren met een van onze experts? Vraag een consulting sessie aan voor neutraal advies, zodat je daarna zelfverzekerd een klant te woord kunt staan. Verras op deze manier je klanten met nieuwe inzichten.

Zoals je ziet, helpen wij je als ‘the agency for agencies’ graag met tijd besparen op de dagelijkse marketing taken. Zodat jij kunt focussen op een dream team samenstellen, klanten blij maken en je bureau opschalen.

Let’s team up!

Op het menu

Als we iets doen, dan doen we het goed. Daarom vind je hieronder marketing taken waar we in uitblinken. Deze taken kun je bij ons onbeperkt aanvragen voor een vaste investering per maand. De prijzen staan erbij zodat je precies kunt zien hoeveel je kunt besparen. Mis je iets op ons menu? Dan kun je via je eigen planbord bij ons een verzoek indienen. Wij hebben namelijk diverse experts in ons team en netwerk, die jou graag verder helpen.

Take your pick!

Rustige tijd? Klik op pauze!

Drukke periodes komen bij bureaus vaak in vlagen én wanneer je het niet verwacht. Je kunt ons team dan ook snel inzetten om die drukte in banen te leiden, zodat je klanten er niets van merken en je team support heeft.

Maar wat doe je als het rustig is? Dan zet je het onbeperkte marketing support abonnement gewoon op pauze. Zodra de laatste taak is afgerond kun je het abonnement (tot zes maanden) pauzeren door ons te mailen.

Het aantal dagen waarop je nog onbeperkt marketing taken kunt aanvragen, blijft dan staan tot je het abonnement weer activeert. Per maand heb je dertig dagen om onbeperkt taken aan te vragen.

Als je bijvoorbeeld na tien dagen het abonnement pauzeert, blijven er twintig dagen over om taken aan te vragen, als je het weer activeert. Jazeker, we maken het zo makkelijk mogelijk om je bureau te laten groeien.

It’s as good as it sounds!

Wat heb jij nodig?

We houden het graag simpel, daarom hebben we twee geweldige opties: een abonnement voor lichte ondersteuning en een voor teams met veel deadlines. Je kunt kiezen voor een maandabonnement dat je uiteraard maandelijks kunt opzeggen. Als je minimaal drie maanden ondersteuning nodig hebt, is het kwartaalabonnement met €300 korting een no brainer.

Subscribe and go!

I'm pretty steady

Maar lichte ondersteuning zou mij productiever maken, yay!
4995 per maand
  • 1 maandelijkse check-in en strategy call van 60 minuten
  • Doorlooptijd van maximaal 5 werkdagen
  • Onbeperkt marketing taken aanvragen
  • Onbeperkt revisies aanvragen
  • Maandelijks opzegbaar en te pauzeren
  • €300 korting op een kwartaalabonnement
kwartaalkorting

I have deadlines

En ik wil mijn laptop uit het raam gooien, help!
7495 per maand
  • 2 maandelijkse check-in en strategy calls van 60 minuten
  • Doorlooptijd van maximaal 3 werkdagen
  • Onbeperkt marketing taken aanvragen
  • Onbeperkt revisies aanvragen
  • Maandelijks opzegbaar en te pauzeren
  • €300 korting op een kwartaalabonnement
kwartaalkorting

Vraagje? Antwoord!

Staat je vraag er niet bij? Wil je telefonisch bespreken of onze onbeperkte marketing service ook bij jouw team of bedrijf past? Reserveer dan een plekje in onze agenda voor een kennismakingsgesprek. No worries, no strings attached. Geboekt? Awesome! Vergeet niet om zelf te bellen naar ons kantoornummer. Die vind je in de bevestigingsmail. Wij zitten klaar om op de afgesproken dag en tijd de telefoon op te nemen. 

Het is heel simpel! Je betaalt een vast bedrag per maand, waarvoor je onbeperkt marketing taken kunt aanvragen. Op onze website kun je zien welke taken wij op een dagelijkse basis uitvoeren.

Don’t need it? Ditch it! Or… press pause. 

Je kunt lid blijven zolang je onze hulp nodig hebt. Het abonnement is maandelijks opzegbaar je kunt later weer lid worden als je ons heel erg mist. We love you too!

Je kunt een abonnement ook tijdelijk pauzeren. Per maand heb je dertig dagen om onbeperkt taken aan te vragen. Als je bijvoorbeeld na tien dagen het abonnement pauzeert, blijven er twintig dagen over om taken aan te vragen, als je het weer activeert.

Zo kun je ook voor incidentele marketing taken bij ons team terecht. Handig, vind je ook niet?

We werken niet met pitches, offertes en RFP’s. Je rekent simpelweg af op onze website en wij gaan aan de slag!

Als je de juiste match kunt vinden, dan zeggen wij: ‘Doen!’

Maar laten we eerlijk zijn: je bent hoogstwaarschijnlijk op onze website terecht gekomen omdat dit nog niet is gelukt. Wellicht heb je last van personeelstekort of past een freelancer niet in je budget. 

Gun jezelf op korte termijn rust in de tent. Laat ons je helpen door de dagelijkse marketing taken voor je op te pakken. Zo kan je op adem komen en je team ontlasten, zolang jullie het nodig hebben.

Uiteraard mag je ook klant worden als je simpelweg (net als wij) van doelgericht werken houdt.

Jazeker, mits we affiniteit hebben met de klanten die jouw bureau vertegenwoordigt. Boek een vrijblijvend babbeltje om te checken of we een match zijn.

Zo ja, dan kun je ons inzetten als je last hebt van personeelstekort. Maar ook als een freelancer niet in je budget past of wanneer je go to zzp’ers niet beschikbaar zijn. Wij zijn jouw geheime wapen waardoor je wél kunt opschalen, zonder de stress van skills of personeelstekort. Want wij kunnen jouw specialismen aanvullen met die van ons.

Zo hoef je nooit meer nee zeggen tegen een potentiële klant of een grote opdracht, omdat je de expertise niet in huis hebt. Handig!

Goede vraag!

Als we met een bureau samenwerken, dan is het bureau onze klant. Jij, als de bureau eigenaar of contactpersoon, bent dan ook degene waarmee we de check-in en strategy calls voeren. We staan niet direct in contact met de klanten van je bureau, tenzij je het fijn vindt dat we eens aanschuiven als een onafhankelijke consultant.

Het is wel belangrijk dat je zelf (juridisch) regelt dat je het werk voor klanten mag laten uitvoeren door derden, dat zijn wij. Als het goed is, heb je dat al voor je bureau geregeld middels algemene voorwaarden. Waardoor je ook met andere ondernemers zoals freelancers kunt werken, die voor jouw bureau specifieke taken afronden zodat jij je klanten goed kunt helpen.

Nee, sterker nog: wij doen niet aan dagelijkse meetings. Niet online, offline of per telefoon.

Waarom niet? Zoals we al zeiden: wij willen gewoon gaan! Met als resultaat dat we jouw taken snel en kundig verwerken, juist omdat we alle meetings overslaan.

We hebben wel één maandelijkse call van 60 minuten waarin bespreken hoe het met je gaat. Maar ook wat je nodig hebt voor de volgende maand, zodat we je aanvragen efficiënt kunnen verwerken.

Nee, Bloggers and Brands bestaat sinds 2015 en sindsdien hebben we een heel fijne workflow binnen ons team ontwikkeld.

De reden waarom ons abonnement voor onbeperkte marketing support goed werkt, is omdat we niet steeds voor elke klant onze werkwijze veranderen.

You know what they say: ‘Don’t change yourself so people will like you. Be yourself so the right people will love you.’

We hebben er uiteraard begrip voor als je een bureau wil dat zich volledig aanpast naar jouw wensen. Echter houdt onze date dan hier op. We hopen dat je elders de juiste match vindt.

Na het afrekenen ontvang je binnen 24 uur (tenzij het weekend of een feestdag is), toegang tot Asana en onze workflow guide. Je kunt daarna meteen starten met taken aanvragen in Asana.

Ons team werkt al jaren met Asana. Een fijne plan tool waar je indien nodig met ons kan chatten. Op je eigen planbord kun je aanvragen doen en feedback geven. Je kunt ook zien waar we zijn gebleven en welke taken we al hebben afgerond.

Ja, maar we werken aan één taak tegelijk. Pas als die af is, en jij de revisies en content hebt goedgekeurd in Asana, gaan we naar de volgende.

Doorgaans krijgen we meerdere kleine taken binnen twee of drie werkdagen af, afhankelijk van hoe snel jij feedback en akkoord geeft.

Gaat het om een grotere taak zoals een marketingplan schrijven, influencers selecteren of een video editen? Dan kan het wat langer duren. We geven je via Asana updates over de voortgang.

We zorgen er ook voor dat je weet wat én hoe je benodigdheden bij ons aanlevert. Zodat we jouw aanvragen tijdig kunnen verwerken.

Ja, we zorgen er graag voor dat je blij bent met de content die we aanleveren. Echter zijn we ook professionals met minimaal acht jaar ervaring, die we graag voor jou inzetten.

Daarom geven we het op tijd aan als we merken dat de revisies goede resultaten in de weg staan. Bij revisie ronde drie trekken we aan de bel. Aan jou de keuze of je ons advies om knopen door te hakken aanneemt, of ons team nog even laat doorsleutelen.

Bedankt voor het vragen, want we zijn trots op onze doorlooptijd van gemiddeld drie werkdagen. Vanaf het moment dat je een aanvraag doet, kun je meestal binnen drie werkdagen het eerste concept verwachten.

Voorbeeld: je vraagt een persbericht aan over je nieuwe product. Je levert hiervoor de juiste informatie aan, zodat wij gelijk kunnen starten met onderzoeken en schrijven.

Onderzoeken en een persbericht schrijven kost ons gemiddeld vijf uur. Daarna laten we de tekst even liggen, want creativiteit komt soms op de raarste momenten. 

De volgende dag nemen we het bericht weer onder de loep, voeren onze wijzigingen door en sturen het concept naar jou toe. Meestal trekken we hier drie uur voor uit.

Vanaf dat moment is het aan jou om feedback en akkoord te geven. Hoe snel we een taak kunnen afronden, hangt na het aanleveren van het eerste concept, van jouw input af.

Goede vraag! Als je één taak hebt kun je alsnog een abonnement afsluiten. Zodra de taak is afgerond kun je het abonnement pauzeren door ons te mailen.

Het aantal dagen waarop je nog onbeperkt marketing taken kunt aanvragen, blijft dan staan tot je het abonnement weer activeert.

Per maand heb je dertig dagen om onbeperkt taken aan te vragen. Als je bijvoorbeeld na tien dagen het abonnement pauzeert, blijven er twintig dagen over om taken aan te vragen, als je het weer activeert.

Zo kun je ook voor incidentele marketing taken bij ons team terecht. Handig, vind je ook niet?

Bloggers and Brands is gevestigd in Den Haag. Echter werkt ons team voornamelijk remote en soms op kantoor. Onze collega’s zitten met name in Nederland, maar werken ook weleens in het buitenland aan jouw aanvragen.

No worries, daar merk je niks van.

Nee, maar je moet wel zelf voor alle andere benodigdheden zorgen. Denk onder andere aan:

  • Licenties en toegang tot de software waar jouw bedrijf mee werkt.
  • Toegang tot je social media plan tool of de CMS voor je website.
  • Kosten voor social media, magazines en influencers advertenties.
  • Kosten voor inhuur van derden.
  • Maak en licentiekosten voor bijvoorbeeld foto en videobeelden.

Dergelijke kosten zijn voor eigen rekening.

Ja, er is een garantie:

‘Zodra je een abonnement afsluit staat ons team elke werkdag tussen 09.00 en 17.00 standby. En zoals we dat al sinds 2015 naar tevredenheid doen, leveren wij altijd wat we beloven én meer!’

Omdat het abonnement volledig digitaal is, is er geen proefperiode of geld terug garantie. Immers reserveer je direct onze tijd voor de komende maand en kun je niets ruilen of retourneren.

Openingstijden

Wij zijn elke werkdag tussen 09.00 en 17.00 bereikbaar. Doorgaans reageren we binnen 48 uur op mails. 

Contact

Mail: info@bloggersandbrands.nl

Tel: 06 30 38 13 80

Zakelijke gegevens

KvK: 27360063
BTW: NL001176128B46
Algemene voorwaarden
Privacy protocol

© Bloggers and Brands sinds 2015

Hello Brand Builder!

Momenteel nemen we geen nieuwe klanten aan voor uitvoerend werk.

Je kunt wel terecht bij Build my Business. Dat is onze business consulting en marketingadvies afdeling.

Ontdek hier alle consulting opties en boek gelijk een gratis Business Babbel.