We houden het graag simpel, daarom hebben we twee geweldige opties: een abonnement voor lichte ondersteuning en een voor teams met veel deadlines. Je kunt kiezen voor een maandabonnement dat je uiteraard maandelijks kunt opzeggen of pauzeren. Als je minimaal drie maanden ondersteuning nodig hebt, is het kwartaalabonnement met €300 korting een no brainer.
Subscribe and go!
Als we iets doen, dan doen we het goed. Daarom vind je hieronder marketing taken waar we in uitblinken. Deze taken kun je bij ons onbeperkt aanvragen voor een vaste investering per maand. De prijzen staan erbij zodat je precies kunt zien hoeveel je kunt besparen. Mis je iets op ons menu? Dan kun je via je eigen planbod bij ons een verzoek indienen. Wij hebben namelijk diverse experts in ons team en netwerk, die jou graag verder helpen.
Take your pick!
Staat je vraag er niet bij? Wil je telefonisch bespreken of onze onbeperkte marketing service ook bij jouw team of bedrijf past? Reserveer dan een plekje in onze agenda voor een kennismakingsgesprek. No worries, no strings attached. Geboekt? Awesome! Vergeet niet om zelf te bellen naar ons kantoornummer. Die vind je in de bevestigingsmail. Wij zitten klaar om op de afgesproken dag en tijd de telefoon op te nemen.
Het is heel simpel! Je betaalt een vast bedrag per maand, waarvoor je onbeperkt marketing taken kunt aanvragen. Op onze website kun je zien welke taken wij op een dagelijkse basis uitvoeren.
Don’t need it? Ditch it!
Je kunt lid blijven zolang je onze hulp nodig hebt. Het abonnement is maandelijks opzegbaar en je kunt later weer lid worden als je ons heel erg mist. We love you too!
We werken niet met pitches, offertes en RFP’s. Je rekent simpelweg af op onze website en wij gaan aan de slag!
Als je de juiste match kunt vinden, dan zeggen wij: ‘Doen!’
Maar laten we eerlijk zijn: je bent hoogstwaarschijnlijk op onze website terecht gekomen omdat dit nog niet is gelukt. Wellicht heb je last van personeelstekort of past een freelancer niet in je budget.
Gun jezelf op korte termijn rust in de tent. Laat ons je helpen door de dagelijkse marketing taken voor je op te pakken. Zo kan je op adem komen en je team ontlasten, zolang jullie het nodig hebben.
Uiteraard mag je ook klant worden als je simpelweg (net als wij) van doelgericht werken houdt.
Jazeker, mits we affiniteit hebben met de klanten die jouw bureau vertegenwoordigt. Boek een vrijblijvend babbeltje om te checken of we een match zijn.
Zo ja, dan kun je ons inzetten als je last hebt van personeelstekort. Maar ook als een freelancer niet in je budget past of wanneer je go to zzp’ers niet beschikbaar zijn. Wij zijn jouw geheime wapen waardoor je wél kunt opschalen, zonder de stress van skills of personeelstekort. Want wij kunnen jouw specialismen aanvullen met die van ons.
Zo hoef je nooit meer nee zeggen tegen een potentiële klant of een grote opdracht, omdat je de expertise niet in huis hebt. Handig!
Nee, sterker nog: wij doen niet aan dagelijkse meetings. Niet online, offline of per telefoon.
Waarom niet? Zoals we al zeiden: wij willen gewoon gaan! Met als resultaat dat we jouw taken snel en kundig verwerken, juist omdat we alle meetings overslaan.
We hebben wel één maandelijkse call van 60 minuten waarin bespreken hoe het met je gaat. Maar ook wat je nodig hebt voor de volgende maand, zodat we je aanvragen efficiënt kunnen verwerken.
Nee, Bloggers and Brands bestaat sinds 2015 en sindsdien hebben we een heel fijne workflow binnen ons team ontwikkeld.
De reden waarom ons abonnement voor onbeperkte marketing support goed werkt, is omdat we niet steeds voor elke klant onze werkwijze veranderen.
You know what they say: ‘Don’t change yourself so people will like you. Be yourself so the right people will love you.’
We hebben er uiteraard begrip voor als je een bureau wil dat zich volledig aanpast naar jouw wensen. Echter houdt onze date dan hier op. We hopen dat je elders de juiste match vindt.
Na het afrekenen ontvang je binnen 24 uur (tenzij het weekend of een feestdag is), toegang tot Asana en onze workflow guide. Je kunt daarna meteen starten met taken aanvragen in Asana.
Ons team werkt al jaren met Asana. Een fijne plan tool waar je indien nodig met ons kan chatten. Op je eigen planbord kun je aanvragen doen en feedback geven. Je kunt ook zien waar we zijn gebleven en welke taken we al hebben afgerond.
Ja, maar we werken aan één taak tegelijk. Pas als die af is, en jij de revisies en content hebt goedgekeurd in Asana, gaan we naar de volgende.
Doorgaans krijgen we meerdere kleine taken binnen twee of drie werkdagen af, afhankelijk van hoe snel jij feedback en akkoord geeft.
Gaat het om een grotere taak zoals een marketingplan schrijven, influencers selecteren of een video editen? Dan kan het wat langer duren. We geven je via Asana updates over de voortgang.
We zorgen er ook voor dat je weet wat én hoe je benodigdheden bij ons aanlevert. Zodat we jouw aanvragen tijdig kunnen verwerken.
Ja, we zorgen er graag voor dat je blij bent met de content die we aanleveren. Echter zijn we ook professionals met minimaal acht jaar ervaring, die we graag voor jou inzetten.
Daarom geven we het op tijd aan als we merken dat de revisies goede resultaten in de weg staan. Bij revisie ronde drie trekken we aan de bel. Aan jou de keuze of je ons advies om knopen door te hakken aanneemt, of ons team nog even laat doorsleutelen.
Bedankt voor het vragen, want we zijn trots op onze doorlooptijd van gemiddeld drie werkdagen. Vanaf het moment dat je een aanvraag doet, kun je meestal binnen drie werkdagen het eerste concept verwachten.
Voorbeeld: je vraagt een persbericht aan over je nieuwe product. Je levert hiervoor de juiste informatie aan, zodat wij gelijk kunnen starten met onderzoeken en schrijven.
Onderzoeken en een persbericht schrijven kost ons gemiddeld vijf uur. Daarna laten we de tekst even liggen, want creativiteit komt soms op de raarste momenten.
De volgende dag nemen we het bericht weer onder de loep, voeren onze wijzigingen door en sturen het concept naar jou toe. Meestal trekken we hier drie uur voor uit.
Vanaf dat moment is het aan jou om feedback en akkoord te geven. Hoe snel we een taak kunnen afronden, hangt na het aanleveren van het eerste concept, van jouw input af.
Goede vraag! Als je één taak hebt kun je alsnog een abonnement afsluiten. Zodra de taak is afgerond kun je het abonnement pauzeren door ons te mailen.
Het aantal dagen waarop je nog onbeperkt marketing taken kunt aanvragen, blijft dan staan tot je het abonnement weer activeert.
Per maand heb je dertig dagen om onbeperkt taken aan te vragen. Als je bijvoorbeeld na tien dagen het abonnement pauzeert, blijven er twintig dagen over om taken aan te vragen, als je het weer activeert.
Zo kun je ook voor incidentele marketing taken bij ons team terecht. Handig, vind je ook niet?
Bloggers and Brands is gevestigd in Den Haag. Echter werkt ons team voornamelijk remote en soms op kantoor. Onze collega’s zitten met name in Nederland, maar werken ook weleens in het buitenland aan jouw aanvragen.
No worries, daar merk je niks van.
Nee, maar je moet wel zelf voor alle andere benodigdheden zorgen. Denk aan licenties en toegang tot de software waar jouw bedrijf mee werkt. Evenals toegang tot je social media plan tool of de CMS voor je website.
Dergelijke kosten zijn voor eigen rekening.
Ja, er is een garantie:
‘Zodra je een abonnement afsluit staat ons team elke werkdag tussen 09.00 en 17.00 standby. En zoals we dat al sinds 2015 naar tevredenheid doen, leveren wij altijd wat we beloven én meer!’
Omdat het abonnement volledig digitaal is, is er geen proefperiode of geld terug garantie. Immers reserveer je direct onze tijd voor de komende maand en kun je niets ruilen of retourneren.
Wij zijn elke werkdag tussen 09.00 en 17.00 bereikbaar. Doorgaans reageren we binnen 48 uur op mails.
Mail: info@bloggersandbrands.nl
Tel: 06 30 38 13 80
KvK: 27360063
BTW: NL001176128B46
Algemene voorwaarden
Privacy protocol
© Bloggers and Brands sinds 2015