de investering
Pr-service
Een pr-campagne gericht op binnen drie maanden publicaties genereren ter bevordering van publicaties, naamsbekendheid en awareness.
Persevent
Ondersteuning bij het organiseren van een klein en intiem persevent voor de eerste lancering van het merk.

“VOORBEELDEN VAN ONS WERK.
KLIK OP HET PLAATJE VOOR DE GROTE VERSIE.”
Resultaten
De campagne voor Noeran Cosmetics is op 22 april 2017 gestart en liep t/m 30 juni 2017. Tijdens het persevent op 22 april hebben wij crossmediaal een bereik van 18.4000 views/mensen bereikt.
Crossmediaal bereik: 97.500 views/mensen t/m 30 juni 2017.
Pr-waarde algemeen: €7.073,- t/m 30 juni 2017.
Pr-waarde publicaties: €6.464,- t/m 30 juni 2017.
Het merk
Noeran cosmetics is een nieuw merk van Nederlandse bodem, bedacht en ontwikkelt door Safina Saddal. Het merk richt zich op mannen en vrouwen met diverse huidaandoeningen. Noeran cosmetics ontwikkelt speciaal voor hen dierproefvrije en effectieve huidverzorging. De collecties van het merk zijn verkrijgbaar via hun eigen webshop en toonaangevende salons door heel Nederland.
Doel
Omdat het een nieuw merk betreft is het belangrijk om Noeran cosmetics goed op de kaart te zetten. Het ontwikkelen van de juiste strategie is daarom erg belangrijk. Middels public relations zullen wij een netwerk opbouwen met relevante persrelaties. De producten vallen in het midden/hoogsegment en moeten daar dan ook bekend worden. Social proof, goede relaties en publicaties zijn voor elk nieuw merk belangrijk. Daarom zijn dit ook de drie grootste doelen voor Noeran cosmetics.
Hoe doen wij dat?
Als pr-bureau hebben wij een groot netwerk en kennen wij veel relevante persrelaties. Deze brengen wij allemaal op de hoogte van al het nieuws rondom Noeran cosmetics. Daarnaast werken wij aan publicaties en relaties voor de langere termijn. Als laatste hebben wij als ondersteuning geboden bij het organiseren van het eerste persevent van Noeran cosmetics. Het merk had zelf al een basis gelegd, welke wij hebben uitgewerkt zodat de pers niets ontbrak. Tevens creëerden wij o.a. display, decoratie en persmaterialen.
Wat levert het op?
Een persevent waarbij we relevante pers op een leuke manier kennis lieten maken met dit nieuwe merk. De persoon achter het merk is erg belangrijk, aangezien het merk is ontstaan uit de liefde en passie van Safina Saddal. Middels het event konden wij dat goed overbrengen. De campagne van Noeran Cosmetics is net begonnen en toekomstige resultaten zullen wij dan ook hier op deze pagina verzamelen.
Review
Geschreven door eigenaresse S. Saddal.
Top, ik ben heel blij met de publicaties!