Miss Chaos

Resultaten

 

Crossmediaal bereik: Geen Clipit opdracht ingekocht.
Pr-waarde algemeen: Geen Clipit opdracht ingekocht.
Pr-waarde publicaties: €180,-
Investering:

 

Het merk

Het modelabel Miss Chaos is onderdeel van het in 2008 opgerichte Chaos-and-Order.com B.V. Onder deze naam creëerde eigenaresse Miranda Smid het gelijknamige kinderkleding merk. Als onderneemster is Miranda voorzien van jarenlange ervaring in de modewereld. Zij draait haar hand niet om voor productie, inkoop, design en verkoop.

Haar passie voor mode deelt zij graag middels haar kledingmerken zoals het nu zelfstandige Miss Chaos. Sinds maart 2018 kun je dan ook een meer volwassen en verfijnde Miss Chaos collectie bewonderen en dragen. Het nieuwe Miss Chaos is gericht op de modebewuste en zelfstandige ‘thirtysomething’ vrouw, die graag elke dag in een elegant en vrouwelijk outfit naar buiten treedt.

 

Doel

Miss Chaos lanceerde in april de eerste collectie. Om de nieuwe webshop en collectie onder de aandacht te brengen, wilde het merk middels een persbericht meer naamsbekendheid en publicaties genereren.

 

Hoe doen we dat?

Middels een persbericht en follow-up’s laten wij onze persrelaties weten dat merk vernieuwd is. Tevens delen wij meteen de nieuwe collectie en sporen we persrelaties aan om over het merk te schrijven.

 

Wat levert het op?

Naar aanleiding van het persbericht ontstonden er publicaties over het merk en de nieuwe collectie. Tevens kregen wij direct aanvragen binnen van persrelaties om te mogen schrijven over het merk. Miss Chaos heeft ook besloten om mee te doen aan onze exclusieve Fashion Press Day op 31 mei 2018.

Comments

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

    Schrijf je in voor onze maandelijkse business tips!

    * indicates required




    Start met een een adviesgesprek. Yes, boek mijn afspraak!