Resultaten voor iemand.nl/zakelijk
De campagne voor iemand.nl loopt vanaf 15 september 2017 op projectbasis.
Crossmediaal bereik: 31.400 impressies/mensen
Pr-waarde algemeen: €11.688
Pr-waarde publicaties: €11.597
Investering:
Het merk
iemand.nl richt zich sinds begin 2017 op transparante en betaalbare schoonmaakdiensten voor de particuliere markt. Het platform van iemand.nl is een initiatief van de ADG-dienstengroep. Het jonge ambitieuze team achter iemand.nl biedt een antwoord op de stijgende vraag in de schoonmaakbranche. Het nieuwe platform iemand.nl/zakelijk is voor de zakelijke markt en maakt het ondernemers makkelijk om een schoonmaker te vinden. De missie bestaat uit het bemiddelen tussen freelance schoonmakers en jouw bedrijf. Met als doel het verzorgen van een schone werkplek, evenals het besparen van tijd en geld.
Doel
Het nieuwe platform voor iemand werd in 2017 gelanceerd. Met spoed moest er een persbericht uitgestuurd worden om het heugelijke nieuws te verspreiden. Ons pr-team ging snel aan de slag om een goed en passend persbericht op te stellen en te verzenden. Het doel was om publicaties te genereren op websites en andere platformen in de schoonmaak en startup industrie.
Hoe doen wij dat?
Voor iemand.nl/zakelijk onderzochten we wat de USP’s, ofwel Unique Selling Points van het platform zijn. Deze belangrijke punten werden duidelijk benoemd in het persbericht, zodat het voor onze persrelaties meteen duidelijk was waarom iemand.nl/zakelijk zo interessant is voor ondernemers. Het persbericht werd kort, maar krachtig neergezet met voldoende mooie sfeerbeelden om de branding goed over te brengen. Na het verzenden van het persbericht gingen we aan de slag met follow-up’s voor barterdeals en samenwerkingen met zakelijke platforms.
Wat levert het op?
Publicaties op zakelijke platforms waardoor iemand.nl/zakelijk snel het nieuws over het nieuwe platform kon verspreiden. Tevens kregen wij te horen van de marketingmanager dat er naar aanleiding van ons persbericht een offerte werd aangevraagd.
Review
Geschreven door marketing manager L. Pompert:
Ik kreeg van onze klantenservice door dat bedrijf X zich had gemeld n.a.v. het persbericht met persoonlijke mail die vanuit jullie naar hun was verstuurd. Hartstikke leuk!