de investering
Persevent
Een persevent waarbij we diverse merken presenteren aan de leukste en relevante persrelaties.

“VOORBEELDEN VAN ONS WERK.
KLIK OP HET PLAATJE VOOR DE GROTE VERSIE.”
Resultaten
Publicaties en pr-waarde:
Crossmediaal bereik: 17.500 impressies/mensen bereikt.
Pr-waarde algemeen: €1500.
Investering:
Het event
Welkom bij onze Fashion Press Day op 31 mei, waarop wij de fashion merken van onze klanten presenteerde aan relevante persrelaties. Zo genereerden wij meer crossmediaal bereik, publicaties en naamsbekendheid. Dankzij deze drie resultaten motiveerden wij ook potentiële klanten tot het kopen van de nieuwe producten. Zo konden onze klanten werken aan meer omzet en winst.
Doel
Het presenteren van de lente en zomercollecties van onze fashion merken op een leuke manier. Door onze Fashion Press Day kunnen merken voor een voordelig tarief hun collecties presenteren aan relevante persrelaties. Zo kunnen wij snel en effectief het nieuws verspreiden en publicaties genereren. Hierdoor bereiken potentiële klanten zodat onze klanten meer kunnen verkopen.
Hoe doen wij dat?
Wij organiseren een Fashion Press Day waarop we meerdere merken op een leuke manier aan de pers presenteren. Wij combineren de presentaties met lekkere hapjes, drankjes en activiteiten. De persrelaties krijgen zo de kans om als eerste de nieuwe collecties te bewonderen. Zo krijgen ze een voorsprong, ofwel dé primeur als het gaat om content voor hun eigen websites, blogs, social media kanalen en magazines.
Wij nemen onze klanten een hoop werk uit handen door het event van a tot z te organiseren. Van de planning, tot de goodiebags en het opruimen na het event. Onze klanten hebben er geen omkijken naar, maar kunnen wel genieten van alle voordelen die ons persevent hen biedt.
Wat levert het op?
Onze Fashion Press Day leverde ruim 20 publicaties op via social media en blog artikelen. Hierdoor gingen potentiele klanten op zoek naar de webshops van onze klanten. Door het event konden wij ook samenwerken opstellen met onze persrelaties. Zo ontstonden er leuke artikelen om de nieuwe collecties van onze merken te promoten.
Binnen een week kon ons team zo ruim 17.5000 mensen/impressies bereiken met een pr-waarde van ruim €1000. Onze klanten konden de publicaties gebruiken om middels marketing meer verkopen te genereren.