BRITA

Resultaten voor BRITA

 

De campagne voor Brita liep van 15 juni tot 15 juli 2017. De tweede korte campagne startte op 1 maart en eindigde 1 mei 2018.

Crossmediaal bereik: Geen Clipit opdracht ingekocht.

Pr-waarde algemeen: Geen Clipit opdracht ingekocht.

Pr-waarde publicaties: €1750,-

Investering:

Het merk

Het Duitse merk BRITA werd in 1966 opgericht door Heinz Hankammer. Hij ontwikkelde waterfiltratiesystemen voor verschillende toepassingen, voor zowel thuisgebruik als horeca. Sinds 1970 ontwikkelt BRITA ook Waterfilterkannen met filters die de kwaliteit van kraanwater verbeteren. Hierdoor kun je overal ter wereld genieten van kalkvrij en lekker smakend water. Met de Waterfilterkannen en de bijbehorende filters streeft BRITA naar een duurzame manier van watergebruik. Inmiddels is BRITA een succesvol familiebedrijf met tevreden gebruikers in 66 landen.

 

Doel

Voor BRITA was het belangrijk om hun nieuwste Waterfilterkannen wat extra aandacht te geven. BRITA is in veel winkels verkrijgbaar en biedt diverse Waterfilterkannen aan. Echter worden de Waterfilterkannen regelmatig verbeterd en vernieuwd. BRITA stelt hun trouwe klanten daarvan graag op de hoogte. Hiervoor wilde zij graag een kort pr-project inzetten om het nieuws te verspreiden.

 

Hoe doen wij dat?

Voor BRITA mochten we een korte campagne draaien om de nieuwe Waterfilterkannen te promoten. Hiervoor hebben we een mooi persbericht opgesteld waarin we alle pluspunten van BRITA naar voren hebben gebracht. In combinatie met het persbericht hebben we mooie samenwerkingen met magazines en influencers opgesteld.

Voor het tweede korte pr-project verzorgden wij de uitnodigingen, de perskaarten en follow up’s voor het Amsterdam Coffee Festival. Tijdens dit event gaf BRITA een workshop voor persrelaties uit Nederland.

Wat levert het op?

Publicaties in magazines en op blogs waardoor BRITA het nieuws over de nieuwe Waterfilterkannen snel kon verspreiden.

 

Schrijf je in voor onze maandelijkse business tips!

* indicates required




Start met een een adviesgesprek. Yes, boek mijn afspraak!