Project Description

Resultaten

Een makkelijk te volgen pr-strategie voor een korte launch voor het sieradenmerk Pink Jewelz. De pr-strategie wordt door het merk zelf uitgevoerd, waarvoor Bloggers and Brands enkele makkelijk te volgen stappen heeft uitgewerkt.

Het merk

Pink Jewelz verkoopt handgemaakte armbandjes voor ambitieuze en drukbezette dames, die toch graag leuke accessoires willen dragen. Pink Jewelz streeft middels het ondersteunen van goede doelen, naar het versterken van vrouwen die chronisch ziek zijn en toch hun dromen willen waarmaken.

Doel

Middels een brainstormsessie samen een korte en duidelijke pr-strategie opstellen. Met als doel Pink Jewelz te lanceren in de herfst en persrelaties op de juiste manier van het nieuws te voorzien.

Hoe doen wij dat?

Binnen een uur of meerdere gaan wij samen met het merk opzoek naar het doel. Vervolgens kijken we samen naar de beste oplossing die ook past bij het budget en de tijd. Het merk ontvangt deze na de sessie uitgewerkt op papier. Zo kunnen ze er zelf mee aan de slag en indien nodig kunnen ze Bloggers and Brands alsnog inzetten.

Wat levert het op?

Een korte en duidelijke pr-strategie die het merk zelf kan inzetten op het gewenste moment. Indien nodig kunnen ze ons team alsnog inzetten ter ondersteuning.

Review