Project Description

Het Nederlandse warenhuis Hema heeft het helemaal begrepen. Zij zetten sinds vorig jaar augustus 2014 succesvol bloggers in, voor hun eigen blog. Middels hun blog laten zij op creatieve manieren zien, hoe je Hema producten kunt gebruiken. Diverse bloggers helpen Hema daarbij door het schrijven van artikelen en het maken van beeldmateriaal. Een van onze premium bloggers schrijft sinds september 2015, vol enthousiasme mee voor de rubrieken beauty en fashion.

Doel

De blogger inzetten om de mode en beauty artikelen van Hema te showen. De blogger heeft zelf al een grote schare lezers, die zij stimuleert om naar de blog van Hema te gaan en daar verder te lezen. Via de artikelen van de blogger wil Hema potentiele klanten graag laten zien hoe toegankelijk, leuk en betaalbaar hun producten zijn. Tevens kunnen de lezers vanuit het artikel van de blogger, direct doorklikken naar de webshop en lekker shoppen.

Hoe doen we dat?

Samen met de hoofdredacteur van de Hema blog en de blogger, stemmen wij de onderwerpen van de artikelen af. Er wordt gelet op lopende promoties, campagnes en de huidige trends.

Wat levert het op?

Via de social media kanalen van Hema kwamen er op de eerste advertorial 3 retweets en 3 favorieten uit. Op Facebook kwamen er 206 likes en 6 shares uit.