Project Description

Gladskin is een prachtig skincare merk ontwikkeld door Micreos, een Nederlands biotechnologie bedrijf. Gladskin producten zijn gemaakt voor mannen en vrouwen met huidaandoeningen zoals eczeem, acne, rosacea en huidirritaties. De producten zijn vrij van parabenen, parfum, zuren, alcohol en zijn hypoallergeen.

Gladskin maakt gebruik van een enzym genaamd Staphefekt, dat alleen de ongewenste bacterie Staphylococcus aureus doodt. De goede bacteriën op de huid blijven intact. Een fantastische technologie die is voorgekomen uit wetenschappelijk onderzoek. Gladskin verzorgt dus een oplossing voor huidaandoeningen middels huidverzorging, waar je daadwerkelijk iets aan hebt.

Doel

Gladskin verzorgt oplossingen voor mensen met diverse huidaandoeningen. Helaas weet nog niet iedereen van Gladskin af. Naamsbekendheid en SEO zijn daarom het doel van Gladskin. Hun producten kunnen namelijk veel mensen helpen bij het verhelpen van hun huidaandoeningen.

Hoe doen wij dat?

Door het inzetten van bloggers die zelf nadelen van huidaandoeningen ervaren, helpen wij Gladskin om de naamsbekendheid te verhogen. Omdat bloggers in hun eigen tone of voice kunnen vertellen hoe zij de producten ervaren, kunnen zij mensen met huidaandoeningen goed bereiken. Gladskin is niet zomaar een huidverzorgingsproduct, maar een met een wetenschappelijke achtergrond. Bloggers kunnen de wetenschappelijke termen op een luchtige manier overbrengen, waardoor het doel en de werking van Gladskin voor iedereen makkelijk te begrijpen is.

Tevens worden bloggers, journalisten en andere invloedrijke personen in de media, op de hoogte gesteld over Gladskin middels een persbericht.

Wat levert het op?

Het makkelijk, snel en direct aanspreken van de specifieke doelgroep die Gladskin bedient. Voor onbepaalde tijd beter vindbaar via Google (SEO), middels goed onderbouwde artikelen over de producten. Meer naamsbekendheid en social proof door bloggers die zelf al bekendheid hebben vergaard. Een manier om potentiële klanten die nog nooit van Gladskin hebben gehoord aan te spreken.

Review

Editors

  • Lilian Joann over de Skin irritation gel – PR-waarde €1900,-
  • Lilian Joann’s Instagram post – PR-waarde €110,- en 131 likes en 3 comments
  • Lilian Joann’s Facebook post – PR-waarde €76,- en 6 likes en 2 comments
  • Lilian Joann’s video over dagelijkse beauty favorieten
  • Beauty blogger Babs naar aanleiding van ons persbericht, tweet en artikel – PR-waarde tweet €35,-
  • Beauty blogger Natasja naar aanleiding van ons persbericht, een artikel – PR-waarde €1250,-
  • Mandy’s advertorial over de Eczema cream – pr-waarde €1250,-
  • Linda’s advertorial over de Eczema cream – pr-waarde €150,-
  • Nicole’s advertorial over de Rosacea gel – pr-waarde €200,-
  • Helen’s advertorial over de Acne gel – pr-waarde €1250,-
  • Kaya’s advertorial over de Eczema gel – pr-waarde €1500,-
  • Danielle’s advertorial over de Acne gel – pr-waarde €1520,-

Totale pr-waarde van de campagne €21.525 met een bereik van 477.358 mensen van april t/m juli 2016