Project Description

Dentconnect ondersteunt tandartspraktijken door heel Nederland, onder andere middels marketingstrategieën. Voor drie nieuwe tandartspraktijken ontwikkelde Dentconnect een marketingstrategie die zij landelijk gaan inzetten. Voor deze landelijke campagne willen zij graag de strategie versterken door het inzetten van online advertenties. Om de nieuwe praktijken en de nieuwe narcose behandeling te promoten, hebben zij voor vier bloggers gekozen.

Doel

Bang voor de tandarts? Dan kun je nu terecht bij drie tandartspraktijken verspreid over Nederland, die een narcosebehandeling uitvoeren. Zo kun je toch jouw gebit onderhouden, zelfs als je heel bang bent voor de tandarts. Want door de narcosebehandeling merk je niets van wat de tandarts doet. Deze positieve ontwikkeling in de tandheelkunde moet onder de aandacht gebracht worden. Het moet met name makkelijk zijn om de bijbehorende website te vinden en een gratis intake te boeken.

Hoe doen wij dat?

Met vier bloggers creëren wij vier advertorials, met als doel mensen die bang zijn te informeren over de nieuwe tandartspraktijken en hun narcosebehandelingen. Middels de advertorials kunnen wij de bijbehorende site via SEO beter zichtbaar maken. De gekozen bloggers zijn zelf ook bang voor de tandarts en/of hebben een doelgroep die last kan hebben van een dergelijke angst. Hierdoor kunnen zij gemakkelijk potentiële klanten aanspreken en motiveren.

Wat levert het op?

Vier advertorials die op een leuke manier potentiële klanten informeren en motiveren, over de nieuwe narcosebehandeling. De advertorials zijn SEO gericht geschreven en linken door naar de Bang voor de tandarts site. Tevens verzorgen en verzenden wij een persbericht om de campagne te versterken.

Review

Editors

  • Mamaliefde.nl, advertorial over NarcoDent – PR waarde €2500,-
  • Pinkit.nl, advertorial over NarcoDent – PR waarde €1000,-
  • Beautyspots.nl, advertorial over NarcoDent – PR waarde €1750,-
  • Lifebyrosie.nl, advertorial over NardoDent – PR waarde €1380,-
  • Beauty door babs, artikel over NarcoDent – PR waarde €1380,-

Totale pr-waarde van de campagne €8.369 met een bereik van 26.269 mensen in juni. Een zeer goede vooruitgang met name omdat er in mei geen enkele online mention of waarde werd gevonden.