Project Description

De resultaten

De campagne voor Byzoo is op 1 februari 2017 gestart en is geëindigd op 16 juni 2017.

Crossmediaal bereik: 251.000 views/mensen t/m 16 juni 2017.

Pr-waarde algemeen: €25.419,- t/m 16 juni 2017.

Pr-waarde advertorials: €22.803,- t/m 16 juni 2017.

Het merk

Byzoo is hét Nederlandse merk voor innovatieve koken en duurzame keukenapparaten. Byzoo creëert daarom producten die het de gebruiker makkelijk maken om de mooiste gerechten op tafel te zetten. Alle keukenapparaten van Byzoo helpen je bij het nog gezonder en beter koken. Zo kun je dankzij Byzoo gebruik maken van een vacuümblender, een slowjuicer en twee sous vide apparaten. Alle apparaten zijn voorzien van de leukste namen zoals de Giraffe, Zebra, Turtle en de Hippo.

Doel

Byzoo lanceert in 2017 de Giraffe, dé vacuümblender voor de komende jaren. Er zijn meerdere merken die een dergelijke blender maken, maar die van Byzoo is een uitblinker. Daarom is het doel om Byzoo in Nederland goed op de kaart zetten. De apparaten van Byzoo zijn met name online verkrijgbaar. Daarom is het belangrijk dat het merk hoger in Google komt te staan. Byzoo laat graag zien hoe hun innovatieve apparaten werken en welke resultaten je ermee kunt bereiken.

Hoe doen wij dat?

Voor Byzoo hebben wij tien bloggers ingezet die de vier apparaten op een creatieve wijze demonstreren. Elke blogger kookt op zijn eigen manier met een Byzoo apparaat. Zij delen hun recepten en laten zien hoe makkelijk de apparaten te gebruiken zijn. Byzoo vind een prettige en leuke gebruikerservaring erg belangrijk. Deze punten laten onze bloggers dan ook terugkomen in de advertorials. Om de campagne kracht bij te zetten hebben wij ook een passend persbericht opgesteld en verzonden naar relevante persrelaties.

Wat levert het op?

Tien advertorials die de apparaten van Byzoo op een leuke en creatieve wijze tonen. De advertorials laten zien dat de apparaten voor iedereen geschikt zijn. Immers zijn de tien bloggers allemaal verschillend en hebben ze diverse wensen. Byzoo wordt beter gevonden via Google middels de advertorials en links. Tevens kunnen wij dankzij de advertorials snel en effectief Byzoo meer naamsbekendheid geven en werken aan de branding. Als laatste verzorgt het persbericht een officiële start van dit mooie merk.

Review

Publicaties

Editors

  1. Danielle’s advertorial over de Byzoo slowjuicer, pr-waarde €1785,-
  2. Anne-Marie schreef over de Byzoo sous-vide Hippo, pr-waarde €2210,-
  3. Linda maakte een lekkere soep met de Byzoo Turtle, pr-waarde €375,-
  4. De gember shots van Saskia met de Byzoo Slowjuicer, pr-waarde €539,-
  5. De favoriete ontbijt smoothie van Sophie op Naoki.nl, pr-waarde €1326,-
  6. Extra artikel over de Byzoo vacuüm blender van Suzanne, pr-waarde €210,-
  7. Suzanne maakte diverse sapjes met de vacuüm blender, pr-waarde €2210,-
  8. De mannen van Dudesendonts.nl maakte asperges klaar, pr-waarde €2380,-
  9. Extra vermelding van Byzoo op Mintsandmangos.nl, pr-waarde €663,-
  10. Lindsay ging aan de slag met smoothies maken, pr-waarde €268,-

Crossmediaal bereik van de campagne van 1 februari t/m 3 april: 60,7000 views.